Головні новини

Росіяни бурхливо раділи новини про суїцид інформатора WADA, а він виявився живий

У середу, 27 червня, російські ЗМІ ледь не поховали заживо колишнього главу Московської антидопінгової лабораторії, інформатора Всесвітнього антидопінгового агентства (WADA) Григорія Родченкова

Одним з перших новину про те, що Родченков скоїв спробу самогубства, оприлюднив телеканал RT, пославшись на слова віце-президента російського підрозділу Міжнародного комітету захисту прав людини Олександра Іонова. Він заявив, що інформацію, яка ретельно ховається американськими спецслужбами», йому надали колеги з США.

За його словами, 19 червня співробітники ФБР знайшли Родченкова в його квартирі у Вашингтоні «в компанії» з порожніми пляшками з-під віскі і шістьма упаковками транквілізаторів. Фбровци викликали службу порятунку «911», після чого інформатор WADA потрапив в психоневрологічну клініку.

Російське медіапростір вибухнуло: про спробу суїциду повідомили майже всі ЗМІ, включаючи федеральні телеканали, прокоментували новину політологи, депутати і спортсмени.

Так, джерело в правоохоронних органах повідомило «РИА Новости», що інцидент, напевно, пов’язаний з позовом на 30 мільйонів доларів від російських біатлоністок Ольги Зайцевої, Ольги Вілухіної і Яни Романової. Сам Іонів заявив «Росії 1», що у Родченкова, можливо, здали нерви-за тиску з боку американських спецслужб. «Перший канал» нагадав, що, будучи ще в Росії, інформатор WADA вже намагався покінчити з собою — у нього діагностували реактивний депресивний психоз.

Віце-спікер Держдуми Ігор Лебедєв заявив, що «такий шлях всіх зрадників», а «собаці собача смерть». При цьому він допустив, що і шпигуна-перебіжчика Сергія Скрипаля «чекає така ж доля». Олімпійська чемпіонка і депутат Світлана Журова припустила, що причиною могли стати розбиті надії та «гріх, який він взяв на душу». А депутат Дмитро Свіщев пообіцяв вилікувати Родченкова в Росії, якщо він вирішить покаятися.

Однак через декілька годин адвокат Родченкова Джим Уолден заявив, що новина про суїцид — вигадана.

«Родченков здоровий, щасливий і продовжує плідно працювати з антидопинговыми та правоохоронними органами для подальшого виявлення корупції в Росії», — сказав він.

Телеканал RT пообіцяв більше не довіряти Іонову, хоча раніше він неодноразово ділився з RT важливою і правдивою інформацією, проте ціна помилки дуже висока».

Користувачі соцмереж з’ясували, що джерелом «помилки» міг стати сатиричний сайт ІА «Панорама», який 19 червня повідомив про подію у Родченкова нервовому зриві нібито з-за перемоги збірної Росії в матчі ЧС-2018 проти команди Єгипту.

«У квартирі відомого викривача допінгу знайшли включений телевізор з футбольною трансляцією і шість порожніх пачок від заспокійливого засобу на основі фенобарбіталу», — говорилося в «новини».

Нагадаємо, раніше адвокат Родченкова Джим Уолден повідомив, що після викриття російської державної допінгової системи його підзахисний всерйоз боїться за своє життя.

«>

Источник

Click to comment

Оставить комментарий

Популярные новости

To Top